~detti~

Student life, home

Veröffentlicht: 11.04.2018

Lakásótársak

Volt egy kis konfiktus a 2 olasz lakótársammal, mivel kb 2 naponta meghívják a 10 fős olasz bandájukat kérdezés nélkül és mint egy cuki család főznek és együtt esznek. Én meg mellettük elég rosszul érzem miközben pizsiben próbálnám nyugodtan megenni a szendvicsemet. Csak olaszul beszélnek és azt is ordítva és a tányérokat otthagyják. Ilyenkor undorítóan néz ki a konyha, ahol persze simán cigizgetnek..

Nicoló (30 éves kutató) amugy is egy nagyon nehéz személyiség, sűrűn beszólt nekem.

Beszéltem velük és nem sokat változott a helyzet de hamarosan kiköltözik szerencsére. A német lánnyal (Desire) e panaszkodunk és így egész jóban lettünk.

2 új lakótársunk lesz: egy amcsi focista (Abraham) és egy spanyol lány. Remélem hamarosn megváltozik a helyzet..

l

Magyarok

Végre 2 hónap után belebukkantam a kirándulások 3 magyarba és 3 hónap után először hallottam magyar hangot az utcán az uninál.

sport

Igyekszek 3 naponta a parkban erősíteni. Néha cross fit edzővel, párszor az osztrák lányokkal, párszor egyedül

Imre tali

A Mátraházi Imre itt volt pár napra Valenciában mert ők szervezték a félmaraton futóversenyt. Összefutottunk, jó volt vele dumcsizni :)

Deutsche Nachhilfe
Gondoltam heti 1-szer babysitterkedek. A közeli német suli/oviba kiírtam hogy tudok segíteni a némettel. Már voltam egyszer Raúlkánál gyakorolni. De lehet hogy előbb nekem kéne németül megtanulnom..

Kaja

Magamhoz képest egészen sűrűn főzök (3 naponta). Vaj helyett avokádót kenek a kenyérre. Naponta 1-2 gyümit igyekszek megenni (mangó, alma, ..). *képek

Egyéb:

márciusban (végén) fürödtem először a tengerben. Lefagyott mindenem.

HOME

Húsvéti szünetben hazarepültem. Azt hittem, hogy alig hiányzik valaki aztán amikor beléptem a cuki házunkba, már nálunk voltak a Gáborék és az egész családka ebédelt. Erre nem voltam felkészülve lelkileg és picit megkönnyeztem.
Jó volt találkozni mindenkivel aki számít. jó aktívan töltöttem az otthonlétet is.