travelina_latinamerica
vakantio.de/travelina_latinamerica

Karibikküste Kolumbien

Veröffentlicht: 07.06.2018

Wow - Kolumbie. Da weiss ich gar ned wo afange. Ich bin jetzt sit chli meh als emene Monet da, aber es fühlt sich na viel länger ah, wel soviel passiert esch (leider ned nume positivs ;-)). Aber fangemer doch am beste vo vorne ah...

Cartagena

Wer min letzte Bitrag glese het weiss, dass ich mitem Segelboot vo Panama nach Cartagena gsegled bin. Cartagena het eini vode schönste Altstädt in ganz Südamerika mit wunderschöne, farbige Kolonialbaute. D Altstadt esch sehr touristisch, aber durch das au relativ sicher.

Ich han mich im Hostel “Mamallena” im Quartier “Getsemani” iquartiert ond bin schlussendlich über e Woche in Cartagena bliebe. Zum d Stadt echli kennelerne, han ich mitere Kollegin (Samira), won ich in Costa Rica kenneglernt han, sone supertouristische Hop-On, Hop-Off-Tour gmacht. Aber das het ois mal en guete Überblick über d Stadt geh. Nebst de Altstadt gits nämlich au no en noiere, moderne Teil mit Hochhüser (Bocagrande) ond vieli wiiteri, weniger bekannti Quartier.

Cartagena - Getsemani

Altstadt vo Cartagena

Nebst de Stadt hets au einigi Stränd ide Nöchi, wie z.B. d Islas del Rosario oder d Isla Barú. Mer hend mal en Tagesusflug an Playa Blanca uf de Isla Barú gmacht. Zwar en wunderschöne wisse Sandstrand mitem typische karibisch-klare Wasser, aber definitiv z überloffe 🙈.

Am Wochenend bin ich no e Nacht ufd “Isla Grande”, öpe 1h mitem Speedboat vo Cartagena entfernt. Sie esch die grösst Insle vo de Inselgruppe “Islas del Rosario” ond es wohned öpe 750 Iwohner im einzige Pueblo ih schlichte, eifache Holzhüttene.

S Dörfli uf Isla Grande

Uf de Insle gits verschiedeni Lagune ond mit chli Glück chamer det ide Nacht Glüehwürmli xeh.

Isla Grande

Sosch bietet d Insle verschiednigi Stränd, wo alli zFuess durch Trampelweg (es git weder Strasse no Kanalisatione) erreichbar sind. Obwohl d Orientierig mengisch chli schwierig esch, lohnt sichs uf jede Fall, die zerkunde.

Ich han det im “My Casa Nativa” übernachted ond würds sofort witerempfehle - schöni Unterkunft, gmüetlichi Bar, netti Lüt, guete Pool. Aber würkli sehr ruhig, also meh zum entspanne, als zum Party mache :-).

Nach de Isla Grande bin ich weder zrugg ufs Festland ond han am nächste Tag mit zwei Kollege (eme Dütsche ond eme Franzos) de Bus in Richtig Santa Marta gnoh (ca. 5h). Ich han die beide im Hostel in Cartagena kenneglernt, aber d Stimmig zwüsched ihne esch ziemlich agspannt xii ond es esch au scho paar mal explodiert ide Ferie. Was ich guet chan nachevollzieh, wel de Franzos würkli sehr astrengend chan sii ond ich sogar au mit ihm eh rechti Diskussion mal gha han. Uf jede Fall long story - short: es esch sowiit cho, dass die beide getrennti Weg gange sind ond de Dütschi (ursprünglich Jordanier, namens Mo(hammed)) mit mer witerzoge esch.

Nachere Nacht in Santa Marta simer witer nach Taganga, es chlises Fischerdörfli öpe 15 Min. mitem Taxi/Bus vo Santa Marta. Det hemer 1-2 Nächt verbracht ond nachher simer mit zwei Schwiizer in Nationalpark Tayrona füre Nacht.

Die Truppe Tayrona

Mer sind eh mega lässigi, zemegwürfleti Truppe xii ond es het super harmoniert.

Nachdem ois de Bus am Hauptigang vom Park uselah het, hemer en öpe 1.5-stündige Fuessmarsch durch de Park uf ois gnoh. D Weg sind aber grössteils super usbaut xii ond wenns ned so heiss xii wär, wärs au gar ned so astrengend xii.

...on the way...

Ufem Weg hemer aber zum Glück es paar Iheimischi vom Park (Indigenas) atroffe ond ois mitere feine Kokosnuss erfrischt.

Indigenas Tayrona

Übernachted hemer in Hängemattene im Camp Bukaru am Strand Arrecifes (leider mit Badeverbot weg de starke Strömig).

Oisi Übernachtig

D Hängemattene sind alli mit Moskitonetz usgstattet xii, was au würkli nötig xii esch, wels bi dem tropische Klima im Dschungel gwimmled het vo Moskitos.

Am Abig simer zvierte nachli an Strand ond hend d Nachtstimmig bimene selbergmachte Lagerfürli gnosse - leider het das ned so lang brennt, wel scho bald en Parkwächter cho esch ond ois erklärt het, das Lagerfüür da verbote sind (oh mann ;-). So hemer halt de Rest vom Abig unterem klare Sternehimmel verbracht, bis mer denn ih oisi Hängematte kroche sind ond am Morge vode erste Sonnestrahle (ond em Güggel vo nebeddra) gweckt worde sind.

Tayrona Nationalpark

Am nächste Tag hemer no die wiitere Stränd vom Park erkundet: La Piscina ond de Hauptort Cabo San Juan.

Strand im Tayrona Nationalpark

Vo det hemer denn geg de Abig es Boot zrugg nach Taganga gnoh. Mer sind öpe z 20igste ines relativ bescheidnigs Boot gstopft worde ond d Fahrt esch ziemlich holprig xii weg de viele Welle - aber uf jede Fall es Erlebnis ond en Alternative zude Busfahrt.

In Taganga hend de Mo & ich namal paar Nächt verbracht ond es het ois guet gfalle - mer hend super Lüt kenneglernt, in Usgang, an Strand, fein go esse... so langsam aber sicher bin ich nach über 4 Mönet unterwegs au chli reisemüed worde, ich han nüm möge jede Tag öpis organisiere, mich drum kümmere, won ich übernachte, was ich wet go aluege etc. Velech tönt das jetzt für es paar chli unverständlich (Luxusproblem), aber ich glaub jede, wo mal länger unterwegs xii esch kennt das Gfühl.

Uf jede Fall han ich mer scho siteme Zitli mal überleit, mich amene Ort füren Moment chli niederzlah ond durch en zuefälige Pizzastrand-Verkäufer bin ich denn au zumene Job imene Restaurant in Taganga cho, wo vomene Argentinier gfüehrt worde esch. Ich han mer es Apartment für 2 Woche gmieted ond so vorgha, det mich chli niederzlah.

Mis Apartment in Taganga

Es het au alles super agfange, ich han jede Abig im Restaurant (yummy yummy) chöne schaffe, han viel Gäst chöne inebringe (v.a. au Touriste, wel ich halt englisch rede) ond de Franko, min Chef, esch zfriede xii mit mer ond het jede Tag wieder wele, das ich go schaffe chume. Mini Schicht esch immer vom 16:30 - 00:30 gange ond da Taganga es chlises Dörfli esch, han ich au nume öpe 5 Min. Heiweg gha. So bin ich nach minere dritte oder vierte Schicht im Restaurant ide Nacht heigloffe, han mich ume Strass vertah ond denn eschs passiert: en Typ (zwüsched 20-25i) rennt mitem Messer uf mich zue, risst mer s Täschli weg ond rennt devo. Das alles esch so schnell gange, das ichs chum realisiert han im erste Moment. Ich bin is nächstbeste Hostel grennt, han de Nachtwächter informiert ond er het d Polizei grüeft. Die hend sich aber ziemlich Ziit lah ond i dere Ziit han ich au no mini „Familie“ (die wo mer sApartment vermieted hend) usem Bett grüehrt. Sie sind mega lieb xii ond de Vater esch denn au mit mer ufd Polizeistation mitcho. Ih mim Täschli esch zum Glück nume wenig Bargeld xii, aber leider au mis Handy. D Polizei hets aber herzlich wenig kümmered ond mer esch ziemlich schnell bewusst worde, das ich uf ihri Unterstützig ned chan zähle. De Vater het mich denn hinte uf sis Töffli gnoh ond mer sind die ganze Strasse vo dem „Ghetto“ wo sie als „Hollywood“ bezeichned abgfahre, aber logischerwiis esch de Typ scho über alli Berge xii.

Ich han nüm wele ih mim Apartment schlafe, wel i mim Täschli au de Schlüssel xii esch. Netterwiis het mer aber d Familie abote, ih eim vo ihrne Gästezimmer zschlafe ond so bin ich wenigstens zu es paar Stunde Schlaf cho.

Die nächste Täg han ich nume no mit Sache organisiere verbracht: Diebstahlmeldig go hole ide Fiscalía in Santa Marta, es nois Iphone chaufe (was ned ganz eifach xii esch, wels da wenig Iphones git), es nois Täschli etc. Ich han au nüm wiiters im Restaurant gschaffed, wel d Polizei öfters verbigluegt het ond nach minere Arbetsbewilligung (won ich ned han) gfraged het ond ich würkli ned no meh Problem am Hals han wele ha. Uf jede Fall han ich s Huus chum verlah, wel ich Angst gha han ond bi jedem Typ, wo mer begegned esch, s Gfühl gha han dases de Dieb esch. Wenn ich am Abig use bin (zum öpis go esse zum Bispiel), het mich de Vater immer abgholt mitem Töff. Trotz dere unschöne Situation, hets au sin positive Teil gha: ich hane mega netti, hilfsbereiti, ifühlsami Familie kenneglernt, wo sich guet um mich kümmered het. Als Gegeleistig (ond zum Ziitvertrieb) han ich mit de Chind ond au enere Frau wo det zur Mieti gwohnt het, chli Englischunterricht geh. Ihri Tochter esch min grösste Ufsteller xii, sones herzigs Chind, immer miteme Lache ufem Gsicht. Wenn ich heicho bin esch sie immer uf mich zuegrennt - „Aaaamigaaa“ - ond het mich umarmt :-)

Mini besti Fründin us Taganga 👯‍♀️

Aber ich han gwüsst, dass ich de Ort muen verlah, zum das ganzi vergesse. So bin ich wiiterzoge in Richtig Norde nach Palomino, en wunderschöne, ruhige Ort am Meer, wo zwei Flüss vode Berge inemündet.

Dreamers Hostel Palomino

Ich han mich det füre Woche im Dreamers Hostel iquartiert, es Hostel wo mich eher anes Hotel erinnered het mit verschiednige Bungalows, amene Pool ond direkt am Strand glege. Es esch de perfekti Ort xii zum abschalte: super Lüt, ganz eifach zum Kontakt knüpfe, wel im Dorf selber ned viel los esch. Mer hend jede Abig Spieli gspielt (Cambio!), trunke, gschwätzt ond eifach eh super Ziit gha - genau das, woni brucht han.

Sun, fun & nothing do to :-)

De Strand esch wunderschön xii, wisse Sand ond mer het kilometerlang chöne laufe, vo det wo de einti Fluss is Meer gmündet het bis zum andere. S Meer esch recht stürmisch xii mitere starke Strömig ond daher eher weniger geeigned zum go bade - obwohl das vieli ned devo abghalted het:-)

Playa de Palomino - mit LKW-Rädern

Au s Dörfli selber esch sehr herzig xii mit verschiednige Hostels, Bars, Restaurants alles so chli im Alternative-Stil.

Streetart Palomino

Eimal hemer no s Tubing gmacht, mit ufblasbare Reife de Fluss durab gleite ond am Schluss landet mer im Meer. Es esch aber ned actionriich oder riverrafting-mässig xii, sondern meh gmüetlich. S Gföhrlichste esch wahrschenlich d Fahrt ufem Töffli de bergderuuf xii ;-)

Tubing in Palomino

Mer sind insgesamt eh Gruppe vo öpe 10 Lüt xii ond es het mega Spass gmacht. Es het mich au sehr ah diheime erinnered mitem Fluss, de Berge ond de Natur.

Uf jede Fall hend mer eh super Woche in Palomino verbracht, ich han richtig guet chöne abschalte ond mich erhole.

Atardecer Palomino

Mit zweine vom Hostel, enere Dütsche (Lara) ond emene Schwiizer (Yannick), han ich für de kommendi Tag de “Lost City Trek” bueched. Das esch eh 4-5 tägigi Wanderig ide „Sierra Nevada de Santa Marta“. Das esch es riesigs Berggebiet mit de zwei höchste Gipfel vo Kolumbie, em „Pico Cristóbal Colón“ ond em „Pico Simón Bolívar“ mit jewiils 5’775m, wo au bitzli Schnee liit (daher de Name „nevada“). Aber so höch ufe sind mer schlussendlich ned, es esch sogar für Touriste bzw. Nicht-Indigene verbote. Das Gebiet wird nämlich vo indigene Völker bsetzt, wo sich ih 3 verschiednigi Stämm ufteiled. D Regierig het ihne das Land kauft ond unter Naturschutz gstellt ond det inne herrsched au ihri eigene Gsetz ond Regle.

Aber zerst mal vo vorne: mer hend also oisi Tagesrucksäck mitem Nötigste packt ond sind vomene Typ abgholt worde, wo ois denn zum Igang vom Park gfahre het ond det hemer de Reste vode Truppe troffe. Insgesamt simer 8 Lüt xii ond 2 Guides (eine devo als Übersetzer), en agnehmi Azahl vo Lüt.

Oisi Guides: de Jhon ond de Jorge

Nacheme grosszügige Mittagsesse ond emene churze Briefing über die nächste paar Täg eschs denn au scho losgange in Richtig zum erste Camp. Es esch chli ufe- ond abegange, aber guet machbar mit de richtige Usrüstig. Nach 6.8km ond öpe 4h Wanderig hemer oises erste Camp erreicht. Mer hend sogar immer chöne ih richtige Bett schlafe, ide Hochsaison wenns usbuecht sind, müend einigi amig ih Hängemattene schlafe. Obwohl ich das im Tayrona eigentlich au recht bequem gfunde han ;-)

Verschwitzt ond kaputt hemer ois im „piscina natural“ chöne abchüehle - defür het mer aber zerst öpe 4 Meter müesse abespringe.

Abchüehlig im piscina natural

Am Abig sind vieli früeh go schlafe nachem Znacht, kaputt vom erste Tag. Wel de „Wecker“ bzw oise Guide het ois jede Morge am 5i gweckt fürs Zmorge, am 6i esch denn die nächst Wanderig losgange.

De zweiti Tag esch au de strengsti xii, mer hend insgesamt fast 15km zrugg gleit ond das vor allem berguuf. Aber es het immer weder Pausene geh mit frische Frücht oder anderne Snacks.

Unterwegs hemer no es Dorf bsuecht vode „Koguis“, eine vo dene indigene Stämm. Det hends ois d Guides viel über Kultur verzelt, z.B. das Männer ond Fraue es seperats Huus hend ond eigentlich nume zum schlafe zrugg zude Familie göhnd.

Dorf vode Koguis

D Fraue (oder eher Meitli) werded verhürated, sobald sie ihri ersti Periode hend. Usgwählt wird de Partner vom „Mammu“, em Dorfältesti ond em Boss vo dem Stamm. S Ziel esch möglichst viel Chind zha, die meiste Fraue hend bis zu 15 Chind ih ihrem Lebe (lieber sie als ich 🙈).

Ufem Weg id Schuel

Die meiste Chind wo chli tüfer unte wohne (ned grad zmitzt ufem höchste Berg) göhnd au ine Schuel. Es paar wenigi göhnd sogar go studiere in Santa Marta, die chönt au am beste spanisch oder sogar chli englisch. Sosch redet sie ihri eigeni Sprach, je nach Stamm.

Meitli ond Buebe sind au relativ schwer zum unterscheide, sie hend alli langi Haar (bedütet Weisheit), wissi Gwänder (wegem Schnee) ond Gummistiefel oder barfuess (wegem Kontakt zude Erde). De einzig Unterschied esch eigentlich, das Buebe sone Umhängtäsche hend ond Meitli ned. Aber ich bin au paar Mal is Fettnäpfli trette ;-)

Transportmittel Sierra Nevada

S gängigste Transportmittel sind eigentlich Muultier oder Ross. Chli witer unte esches au no mit Töffli möglich.

Nach guete 7 Stund hemer denn au oises zweite Camp erreicht ond es feins Znacht het uf ois gwartet.

Am nächste Morge simer weder pünktlich am 5i gweckt worde zum die letzti Etappe zude „Ciudad Perdida“ uf ois zneh.

Für das hemer aber zerst namal en Fluss müesse überquere.

River-crossing

Nachher hemer wiiteri 1‘200 Stegetritt müesse ufeklettere, bis mer denn endlich a oisem Ziel acho sind.

1’200 steps to Ciudad Perdida

Finally we arrived!🤗

Die ganzi Astrengig ond de vieli Schweiss hend sich aber absolut glohnt, d Ussicht esch eifach atemberaubend xii. Eigentlich sone Art Mini-Machu-Picchu ond da ich na nie (nanig ;-)) det xii bin, het mich das echt beeidruckt.
Die verloreni Stadt esch öpe 700 n. Chr. erbaut worde ond es het über 2 Jahrhundert brucht.  Denn esch sie erst 1972 vo Grabräuber wieder entdeckt worde, wo die ganze Schätz igsackt ond wiiterverkauft hend.

...ois hets uf jede Fall gfalle ❤️

Lost City Trek Crew

Nachher esches zum Glück mehrheitlich durab gange ond mer sind zrugg gange zum Camp, wos Zmittag geh het ond schlussendlich namal es Stuck wiiterabe zum letzte Camp.
Det het ois am Abig no en „Mammu“ (de Chef) chli über sis Lebe verzelt ond ois Frage beantwortet. Ich verzel jetzt da ned alles, das würd de Rahme sprenge. Aber es esch uf jede Fall sehr interessant xii:-)

Tradition trifft Moderne

D Chind sind sehr neugierig ond interessiert xii (leider zum Teil au chli bettelnd, sie hend immer nach „dulces“ also Süessigkeite gfragt) ond de Ustusch esch spannend xii. Ufem Foti sinds grad mit mim Handy beschäftigt - obwohl die meiste nüt so „moderns“ bsitzed, wüssed sie ganz genau, wo mer Reaggeton-Musig findet ;-)

Mer drü (d Lara, de Yannick ond ich) hend ois für de 5- statt 4-tägig Trek entschiede, damit mer nachli meh Ziit vor Ort hend ond d Natur chönt gnüsse. De Rest vode Truppe esch ah eim Tag alles zrugg gloffe ond mer hend de Rückweg uf zwei Täg ufteilt. Das het sich uf jede Fall glohnt, wenn mer gnueg Ziit het, wel es chostet glich viel, aber mer chans uf jede Fall meh gnüsse.

Alles in Allem esch de Usflug en absolute Erfolg xii, mer hend super Guides gha, wo ois viel erklärt hend über Land und Leute ond d Natur esch wunderschön xii. Als Abschluss da no mis absolute Lieblingsbild:

❤️

Nach dene spannende ond bliebende Idrück hend mer ois weder zrugg id Stadt nach Santa Marta gmacht. Det bin ich zrugg zum Cho (wie Chorizo), en asiatische Amerikaner, won ich damals ide Mall kenneglernt han, won ich es nois Handy han müesse chaufe (short story). Uf jede Fall han ich netterwiis döfe paar Mal ih sim Apartment übernachte in Santa Marta ond au min ganze Koffer det lah, won ich uf de Trek bin.

Am Abig simer all zeme (dLüt vom Trek, de Cho ond ich) zeme go astosse ond nachher no ine Bar/Club. Det esch am Cho bei später Stunde währendem tanze mitere Chica (oder au eifach e dreisti Nutte) s Handy usem Hosesack klaut worde. Er hets erst chli spöter realisiert ond sie esch natürlich scho weg xii. So han ich de nächsti Tag weder ufem Polizeiposte verbracht - das mal ned wege mer, sondern weg ihm. D Poliziste sind zwar einiges kooperativer xii als in Taganga, gfunde hend sis Handy aber bis hüt ned.

Mer hend ois aber ned unterkriege lah ond trotzdem oisi Plän nach „Minca“ ih sones Bergdörfli zgah, umgsetzt. Drum hemer ois am nächste Tag in Bus gsetzt ond sind öpe 1h vo Santa Marta her im Dörfli acho. Det hemer die ersti Nacht au verbracht imene Art AirBnB mitem Bsitzer vom Huus (Daniel), wo ois viel vo sich verzelt het. Er het über 10 Jahr ide USA gstudiert ond gschaffed ond durch das au perfekt englisch gredt, so het au de Cho chöne mitrede, wo praktisch kei spanisch chan.

Am nächste Tag simer denn uf Empfehlig vom Daniel zum „Pozo Azúl“ gloffe, nume öpe e Stund vo sim Huus entfernt. Nachem Lost City Trek eigentlich en Klacks für mich xii ;-)

Pozo Azúl, Minca

Es het relativ viel Lüt gha, wiemer ufem zweite Bild xeht, wel Kolumbianer gad es verlängereds Wochenend gha hend ond durch das viel vode heisse Küste i die chli chüehlere Berge gflüchted sind.

Wieder im Dorf acho, hemer oises Gepäck gholt ond s nächste Mototaxi gnoh, wo ois zum „Casa Elemento“ wiiter obe ide Berge bracht het. ZFuess währeds öpe 3h deruuf, mitem Mototaxi sinds nume öpe 40 Min. xii (kes Wunder, so wie sie zum Teil gfahre sind;-)).

Dobe acho hemer zerst mal die wunderschön Ussicht über d Berge gnosse vode Hängematte us. Bi klarer Sicht xeht mer bis Santa Marta abe.

Casa Elemento, Minca

Stunning sunsets

Znacht gesse hemer im Hostel, es het au sosch wiit ond breit nüt gha ;-)

Am nächste Morge simer extra früeh ufgstande, zum au no de Sonneufgang chöne zxeh.

Buenos días!

Nachem Zmorge hemer ois denn zude nächste chline Wanderig ufgmacht. Leider eschs chli länger gange als geplant, wel mer de Hauptstrass entlang gloffe sind statt d Abchürzig gnoh hend, aber mer hend d Wasserfäll „Marinka“ denn glich no erreicht.

Marinka Wasserfall

Cho & ich

De esch einiges höcher xii als de „Pozo Azúl“, aber es het ned weniger Lüt gha. Drum simer nume churz det xii ond hend deruf es Mototaxi gnoh, wel de Cho nüm het möge laufe.
Wels am Vortag gregned het esch d Erde recht schlammig ond rutschig xii. Min Fahrer esch drum im Schlamm stecke bliebe, de Töff so halbe kippt, ich han wele abspringe ond - zack - am heisse Uspuff verbrennt 🙈😅.

S schönste Bild vom ganze Blog 😛

Zum Glück esch d Wunde nume oberflächlich ond ned allzu tüüf, defür aber recht grossflächig. Im Hostel het sie mich denn churz verarzted (die verbrennti Huut abtrennt, Desinfektionsmittel ond en Verband druftah). Ich han aber uf ken Fall weder wele ufen Töff sitze ond so hend mer oises paar Lüt gsuecht ond zeme es Büssli bis nach Santa Marta gnoh.

Die letzte paar Täg han ich mehrheitlich da im Apartment verbracht ond möglichst minere Wunde gluegt, dass sie sich hoffentlich ned entzündet.

Santa Marta by night

Kathedrale vo Santa Marta

Carretera 3 - Santa Marta

Morn gahts denn nacheme Monet ade Küste is Landesinnere nach Medellín. Ich bin gspannt uf die innovativi, moderni Grossstadt.
Obwohl ich au einigi negativi Erfahrige han müesse sammle da (Diebstahl, Verletzig) han ich vielviel meh positivi Begegnige gmacht. Ond trotz allem würd ich sege:

¡Te quiero Colombia!

...ond ich bin gspannt, was du na alles zbiete hesch :-)

Angela
Mega spannend Tschöxx! Du erlebsch sooo vel!😃 Hoffe dim Bei gahts bald weder guet, wünsch die vel Spass in Medelin!😘 pass uf dich uf💋