keniaundtansania2023
vakantio.de/keniaundtansania2023

Alles ist gut (solange du wild bist?)

Veröffentlicht: 06.08.2023

Tag 1 der Safari: Pünktlich um 7 Uhr startete der lange Weg von Nairobi nach Masai Mara. Im Safaribus mit vier anderen Reisenden fuhren wir über rucklige Strassen (Vorwarnung Guide "now you get free massage") durch vielzählige Dörfer. Die Busse sind nicht mehr die neusten, weswegen es dazugehört, dass ab und zu einer kaputt geht. So auch ein Bus unserer Gruppe - zack brach kurzerhand die ganze Vorderachse in zwei. Doch da das nichts besonderes zu sein scheint, konnte doch ziemlich schnell ein neuer Bus organisiert werden und wir konnten unseren ersten Drive im Nationalpark starten. Auch dort hatten wir promt Glück und sahen eine Cheetah auf 3 Meter Entfernung - etwas Besonderes so ein schüchterned Tier so nah zu sehen. Nun trinken wir noch eim Bier bevor wir uns in unser Zelt zurückziehen, denn morgen um 6 Uhr soll es auch schon wieder losgehen. Gute Nacht :)

______________________________________

1. den safari: Dlouhá cesta z Nairobi do Masai Mara začala přesně v 7 hodin ráno. V safari autobuse se čtyřmi dalšími cestujícími jsme jeli po hrbolatých cestách (průvodce nás upozornil: "teď dostanete masáž zdarma") přes četné vesnice. Autobusy už nejsou nejnovější, a proto je normální, že se čas od času nějaký porouchá. Jednomu z autobusů v naší skupině se to stalo - celá přední náprava se rozlomila na dvě poloviny. Ale protože to zřejmě není nic zvláštního, podařilo se poměrně rychle zajistit nový autobus a my jsme mohli vyrazit na první projížďku národním parkem. Tam jsme měli také štěstí a viděli jsme geparda na vzdálenost 3 metrů - něco zvláštního vidět tak plaché zvíře tak blízko. Nyní si dáváme pivo, než se uložíme do stanu, protože zítra v 6 hodin ráno musíme začít znovu. Dobrou noc :)

Jarmila
Seeehr zajímavý👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🥰Musim vygooglit, co jste to viděli na blízko😂