kecskemetiekmennisvedbe
vakantio.de/kecskemetiekmennisvedbe

14.nap: utazas Byxelkrokba

Veröffentlicht: 25.06.2019

Ma reggel a sracok valahogy nem akartak tovabb aludni, igy nem sokkal 6 utan mar ebren voltak. Valahogy kihuztuk 7-ig az agyban, különben tenyleg nagyon koran lettünk volna.

Ma az utazas napja ismet, bar nem megyünk tul messzire. Cel egy kis varoska a sziget eszaki reszen, kb 60 km tavolsagra.

Röviddel 8 utan mar mindenki kesz a reggelivel es rövid megallo utan (feltöltöttük a viztartalyt es leengedtük a szennyvizet) mar robogunk is.

Adam jo szokasahoz hiven ismet hamar szundizik, mi pedig megprobaljuk szorakoztatni kis navigatorunkat.

Jol haladunk a gyeren lakott területen. Inkabb csak farmokat latni, rengeteg legeleszö bocival. Kopar, sik videk, olyan alföldi jellege van a tajnak.

Feluton megallunk egy hatalmas szelmalomnal  Sandvikban. Sandviks Kvarn- nak hivjak a nevezetesseget. Mivel tul koran vagyunk, meg zarva van a kavezo etterem, ami a malomban müködik.

Nem marad mas csak egy fotot kesziteni es irany tovabb.

Jo fel ora utan elerjük kempingünket, tagas, nagy hellyel. Tengerpart par szaz meterre.

Lassan ebedidö, igy keszülödünk. Utana alvas, hogy fiuknak legyene ereje a delutani felfedezö turara.

Delutan az aprocska halaszfalu kikötöjet neztük meg illetve kicsit tavolabb egy strand van. Mivel csodas napos idönk volt, fiuk fürdönacit huzhattak.

Fürdes utan ismet a kis hangulatos kikötöben bolyongtunk, ahol több etterem es butik müködik.

Vacsora utan pedig edes az alvas, hosszu, faraszto napunk volt😀