kecskemetiekmennisvedbe
vakantio.de/kecskemetiekmennisvedbe

4. nap - kompozas Trelleborgba

Veröffentlicht: 15.06.2019

Ma reggel 7 orakor indult a napunk. Adam nem akart Mär többet aludni, ö mär uj elmenyeket akart ätelni, a vilägot felfedezni. Megreggeliztünk, Beni utäna meg tornyot epitett es elindultunk Sassnitzba a komphoz. Az idönk toväbbra is napsüteses, kicsit felhös.

A Terminalt hamar megtalaltuk, igy maradt meg idönk a szomszedos Binzben bevasarolni, tartalekainkat feltölteni.

Aztan ebedeltünk es fel 1-kor felhajthattunk a kompra.

Kompozast sikeresen vettük. Nagyon jo döntesnek bizonyult hogy foglaltunk kabint, igy tudtak a fiuk egyet szunyalni illetve utana jatszani, kuszni-maszni. Bar eleinte Ben nagyon tiltakozott, aztan egy perc alatt bealudt👍

Sok hasonlo csaladot lehetett latni a fedelzeten mint mi ket kis gyerekkel, akik szenvedtek a folyoson, probaltak altatni a gyerekeket. Deli idöben egy 4 oras dög unalmas kompozast szerintem semelyik gyerek nem vallal be szivesen.

Miutan felebredtek a fiuk, körülneztünk a fedelzeten is. Külsö fedelzetre is kimentünk, bar majdnem lefujt bennünket a szel a tengerbe. Kar lett volna...igy inkabb vissza az etkezö fedelzetre. Ott meg föleg svedek voltak akik a szesz miatt vallaljak be az utazast. Mindenki raklapszam ( na jo kicsit tulzas - szoval olyan 15-20  karton ranezesre) vette a 24 es dobozos sört. Sejtjük mi hogy draga az alkohol svedben, de ezt igy latni eleg vicces volt. Amugy arügyieg nem volt olcso a bolt a fedelzeten, ellenben a kikötöben levö shoppal. Ott is eleg vicces volt figyelni az embereket - ket tipust figyeltünk meg: egyik a csaladosok mint mi masok akik annyi talca sört cipeltek amennyit a sérvük engedett. Mi a boltban 3 tabla Marabou csokit vettünk ugyanis azon kivül jo forman csak szesz , de minden fele fajta/marka kaphato. Es tenyleg jo aron - vammentes terület reven.

Trelleborgbol Ystad fele vettük az iranyt, ott neztünk ki egy campingplatzot. Navink elegge megviccelt bennünket ugyanis jo nagy kerülövel minden aron autopalyan hozott el minket celunkhoz. Fura volt h vegig Malmö fele vitt minket, pedig komplett masik iranyban fekszik Ystad. Iphone navija amugy ugyanigy javasolta az utvonalat - erdekes, pedig a tengerparton a falvakon keresztül fele tav lett volna.

Ut közben ingyen lemostuk a Womot, ugyanis olyan felhöszakadas  fogadott bennünket jo par km-rel Ystad elött, hogy alig birta az ablaktörlö. Megse mondjak a svedek hogy jönnek ezek a nemetek a koszos lakokocsijaikkal😂

A nap masik jo döntese az volt hogy a kis navigatorunkat ismet visszaültettük jobb egybe - miutan letöltötte bünteteset. Nagyon ügyesen nezegetett es mindig volt valami kis hozzafüznivaloja az uthoz😍

Campinbe hamar becheckoltunk. Sietnünk kellett, mivel mar vacsoraidö volt.

Vacsi utän meg felfedeztük a campinget, amiben az erös esözesnek köszönhetöen rengeteg pocsolya varta kis kalandorunkat.

Sajnos a campingplatz amit szorgalmasan elöre kikerestünk, egy nagyon forgalmas ut mellett fekszik es nagyon hangos. A fiukat viszont nem zavarja😃