Pero
vakantio.de/dva-dana-u-sloveniji

Srpanj u Sloveniji

Objavljeno: 27.10.2023

Slovenija. Zemlja puna predivne prirode, ugodnih ljudi i zanimljivih turističkih atrakcija. Prijateljica i ja slavimo rođendane dan za danom, pa nas je to navelo na ideju o putovanju. Srpanj je bio mjesec za odvažiti se, sjesti u auto i krenuti prema Bistrici ob Sotli - malo mjesto u Sloveniji nedaleko Zagreba. Tamo nas je dočekala domaćica u smještaju ''Gabronka'' koji je na nas ostavio poseban seoski čar. Stara preuređena drvena kuća s raznim motivima koji podsjećaju na djetinjstvo opustila nas je uz čašu vina i odmorila za nove pustolovine. Dan koji je dolazio donosio je pregršt novih iskustava kao što je hranjenje pitomih jelena na Jelenjem grebenu, guštanje uz fin domaći gulaš i palentu i šetanje po prirodi. Ranč alpaka nas je iznenadio fantastičnim gostoprimstvom vlasnika i nasmijanim licima. Također, hranjenje alpaka i druženje sa životinjama bio je naglasak cijeloga dana. Domaćini su nas počastili domaćom hranom i vinom - sirom, kobasicama, šunkom i hrskavim kruhom. Posebno smo uživale vozeći se prtenim putevima po šumama i obroncima pričajući o tome što nas čeka. Ovo su bili neki specijalni ročkasi, a uvijek ih je bolje proslaviti uz dragu osobu, na putovanju, ne znajući što ćete raditi i gdje se nalazi cilj.