kecskemetiekmennisvedbe
vakantio.de/kecskemetiekmennisvedbe

9.nap: utazas Karlskronaba

Veröffentlicht: 20.06.2019

Ebredes utan elsö dolgunk volt megnezni, hogy az ejszakara kinn felejtett cuccok - jatekok, etetöszekek es a mosott ruhak - mennyire aztak el az ejszakai zaporban. Este Adam nagyon sokaig igenyelte anyucijat, igy a pakolast utana minimalisra csökkentettük - persze ha tudtuk volna, hogy leszakad az eg....sebaj.

Reggeli utan tovabbaltunk, ezuttal egy kicsit hosszabb tav allt elöttünk, kb 120 km. Cel Karlskrona. Mivel Svedorszagban alapban lassabban zajlik az elet mint nalunk nemetben (pl. autopalyan max 110km/h, lakott területen kivül 70/80 km/h) igy jo 2 orat szamoltunk az utra. Irigylesre melto az emberek türelme az utakon. Mi meg szaguldozunk itt a 3,5 tonnas Womoval. Biztos gondoljak, hogy hova sietnek ezek... de ki mihez van  szokva.

Kempinghelyünk a varos sziveben, egy kis szigeten van. Vegig a központon at jöttünk, illetve a kikötöben. Nagyon tetszetös varos, holnap fogjuk felfedezni szokas szerint ketkereken. Vagyis 6 kereken, 2 kerek Anjie, 2 kerek fiuke, 2 kerek Petuse😀

Szerencsere kaptunk helyet, jo idöben jo helyen. Ugyanis a delutan folyan ugy megtelt a kemping, hogy csak na.

Holnap van ugye midsommer, ami  svedben hatalmas ünnep. Magyarban ez a Szent Ivan-ej illetve a nyari napfordulo napja. Meg Lajos battya meselt rola, ö ugy irta le, mint magyarban a majusfa allitas, tancolas hagyomanya, illetve az a nap amikor egyetlen sved ferfi sem marad szomjas😃🍺

Mar napok ota latjuk az elökeszületeket. Jönnek ki a helyiek a kempingba, ugyanis sokaknak van tartos berlete. Ök mind lakokocsit huznak ki es meg egy hatalmas elösatrat allitanak fel. Helyenkent komplett nappalikat lattunk, komoddal, kanapeval, tv s mi egy mas... Het elejen megkezdödött az iskolasoknak is a nyari szünet, igy feltünöen sok fiatalt latni strandokon, utcakon bandazni.

Deli alvas utan ismet strandolni mentünk, Bennek megunhatatlan. Szomszedunkban egy nemet csalad van, hasonlo koru gyerekekekkel. Jol megtalaltak egymast Ben es Paul, olyan ügyesen eljatszottak a strandon.

Homokoztak, mertek a vizet, aztattak a kis golyoikat. Nem is gondolna az ember, hogy mennyit jelent ha jol kijönnek es lefoglaljak egymast a gyerekek.

Vacsi elött hamar lezuhanyoztunk a homokos strand utan es jöhetett a vacsi. Mindenki farkas ehes volt. Adam megette az adagjat es utana meg tatogott mint egy halacska. Feneketlen gyomra van ennek a gyereknek😂

Remeljük nyugodalmas ejszakank lesz es nem viszik tulzasba az ünneplest a helyiek.