kecskemetiekmennisvedbe
vakantio.de/kecskemetiekmennisvedbe

11.nap.: Karlskrona belvarosa ismet

Veröffentlicht: 22.06.2019

Mai reggelünk szokasosan kezdödött, kicsit hamarabb a szokasos 7 oranal. Ejszaka eleg jol lehült a levegö, ezert a lakokocsiban is erezhetöen frissebb volt.

Reggeli utan ismet a belvarost celoztuk meg. Terv: bevasarlas, utana az idöt elütni. Csomagtartoban ismet Ben kis motorja, jo hasznat vette.

11re ismet a kempingben voltunk, Adam mar jelezte, hogy üres a bendöje.

Delutanra csak jatszoter latogatast terveztünk, ami direkt a strandon van.

Sajnos eleg szeles volt a part, igy Bent meggyöztük, hogy együnk inkabb egy fagyit. Ö röviden csak igy kommentalta: JAAAAA😂

Nem mi voltunk az egyetlenek, igy sokat vartunk, de megerte. Ben nagyon ügyesen, türelmesen varta sorat, ezerszer elmondva: most mi jövünk😍

Adam hangosan jelezte, hogy ö nem kapott fagyit. Mint egy varju ugy tud karogni😀

Igy kapott a mienkböl, ami lathatoan izlett neki. 🍦🍦

Ben oda vissza cserelgette a fagyikat  bar mindenki  ugyanolyat evett. Ö mindig poharba keri es elcsereli a mienkkel, akik tölcserbe keri. Kettöt nyal a fagyiba, utana leharapja a tölcser aljat es megy a csere tovabb😂

Fagyi utan meg körbesetaltuk a szigetet, igy fedeztük fel, hogy a sziget hatso reszeben az erdö tele van törpekkel. Rengeteg kis törpe figyelte utunkat.

Ben felfedezte az összeset es messziröl mutatta nekünk hova erdemes figyelnünk.

Vacsi elött es utan meg a Womo mellett jatszottunk, pakolasztunk, keszülödve a masnapi tovabbutra.