yer-gök-deniz
vakantio.de/yer-goek-deniz

PENANG-CAYMAN ISLAND

Yayınlanan: 13.08.2024

Kuala Lumpur’dan 1 saatlik uçuşla Penang Cayman adalarına geldik. Burası harika bir ada. Kültür, tarih ve mutfak deneyimlerinin bir arada olduğu Penang, özellikle başkent George Town ile ünlü. UNESCO Dünya Mirası listesindeki bu şehir, renkli sokak sanatı, tarihi binalar ve canlı sokak yemekleri ile biliniyor. Penang Hill’den adanın panoramik manzaralarını izlemek veya Kek Lok Si tapınağını ziyaret etmek, küçük Hindistan mahallesinden Çin mahallesine oradan Ermeni yerleşkesine geçmek çok keyifli.....

George Town'da deniz kıyısında yer alan Chew Jetty, Penang'da canlı ve ikonik bir atmosfer yayan tanınmış bir Çin klan iskelesidir. 1800'lerin sonunda, Çin'in Fujian eyaletinden gelen ve bir zamanlar sıkı sıkıya bağlı bir balıkçı ve tüccar topluluğuna ev sahipliği yapan Chew klanı tarafından kurulmuş.

The Daily Dose, Çin mutfağı sevenler için gayet iyi bir restoran. Adresi yazıyorum. 36 Stewart Lane, George Town, Penang Island 10200 Malaysia

Biz Penang Gerge Town Kim Haus Loft otelde kaldık. Şehrin merkezinde güzel bir hostel.