kecskemetiekmennisvedbe
vakantio.de/kecskemetiekmennisvedbe

3.nap - a biciklitura

Veröffentlicht: 14.06.2019

Mai reggel is szep napsütes köszöntött bennünket kicsivel 7 utän. Bar Adam meg huzta volna a lobört, batyuskaja inkäbb az ebredes mellett döntött.

Reggeli utan nyeregbe pattantunk, fiuk pedig az utanfutoba es Vitt nevü kis halaszfalu fele vettük az iranyt. Tegnap mar abba az iranyba setaltunk illetve delutan a szomszedos Kap Arkonat neztük meg.

Jo 7 km utan ott is voltunk. Ut közben több farmot is lattunk, akik helyes Ferienwohnungokat kinalnak, közvetlen tengerparti kilatassal. Több helyen pacik legeltek karnyujtasnyira.

Adam eleg hamar bealudt a zötyögös uton, de szegeny nem sokaig pihenhetett. Ben ugyanis enekes kedveben volt es szorakoztatni akarta öcsikejet.🙈🙄

Maga a halaszfalu nagyon kedves hely, bar mara mar csak ettermekböl es kavezokbol all. Mi a tengerpartot vettük celba. Cipöket le es irany a meleg homok.

Adamot megprobaltuk meg altatni az utanfutoba vajmi sikerrel. Igy ö is jöhetett a strandra.

Nem sokaig tudtunk maradni, mivel ebedre mar ujra a kempingben akartunk lenni. Pedig siman el tudtunk volna tölteni egy egesz napot.

Deli alvas nehezkes volt, tulsagosan meleg volt a haloterben. Pedig rafert a töltödes a pöcsösökre, ugyanis delutani programnak a Dinosaurierland Rügen-t neztük ki. Ben mar napok ota be volt sozva hogy a dinokat akarja latni.

A parkban setalva, Laufraddal illetve buggyban jutottunk egyik dinotol a masikig. Maga a park eleg nagy területü, de sok helyen arnyekos reszek vannak, igy tudtunk egy kicsit picknickezni.

Utana szokasos esti program, vacsi, locsizas es altatas. Adam nem akart egyszerüen aludni, fel-ala maszott az agyban mint egy kis dagadt pok😂 vicces volt...

Akosh
Latjuk nagyon jol telik az elternzeitetek. Jok a kepek 😆 Érezzétek jol magatokat. Puszi Győrből.....

Peter
Szia Akiek, Bizony jol telik es meg csak most kezdödött el. Nektek is minden jot györbe!