vretofrey
vakantio.de/vretofrey

From Cuzco via the La Raya Pass (4323m) to Puno. We visit the floating islands of Uros and then head towards Bolivia. We cross the border on foot and reach Copacobana, where we enjoyed a magnificent view and a wonderful sunset from Calvary Mountain. We continue to the Sun Island, have lunch in the peasant community of Santiago de Okola, and then embark on a 2.5-hour boat trip, which Toni has managed excellently. Afterwards, we reach La Pax by bus. We visit the Witch Market, take a city tour, visit the Valley of the Moon, enjoy a wonderful lunch sponsored by our children, and take a ride on various lines of the Teleférico, making today perfect.

已發表: 08.10.2019

Von Cuzco über den La Raya Pass (4323m ) nach Puno. Wir besichtigen die schwimmenden Inseln der Uros und fahren danach Richtung Bolivien. Wir überqueren die Grenze zu Fuss und erreichen dann Copacobana wo wir vom Kalvarienberg eine herrliche Aussich-und einen wunderbaren Sonnenuntergang genossen haben. Über den Titicacasee zur Sonneninsel, ein Mittagessen in der Bauerngemeinde Santiago de Okola. Die 2einhalbstündige Schifffahrt hat Toni hervorragend gemeistert, danach erreichen wir mit dem Bus La Pax. Besuch des Hexenmarkts, Citytour, Valle de la Luna, ein wunderbares Mittagesen gesponsort von unseren Kindern und eine Fahrt mit diversen Linien der Teleférico machen auch den heutigen Tag perfekt.